SID

Ibu kepada tiga orang anak, aktif bekerja sebagai penyenggara kapal selam dan bergerak sebagai Shaklee Independent Distributer Berdaftar | SAADIAH 0192129706 | SID 883366 | COD Kota Kinabalu | Penghantaran seluruh Malaysia Sabah Sarawak Via GDex atau Pos Laju | email: saadiahmuji@gmail.com | Facebook : Saadiah Muji

Wednesday, October 29, 2014

Senaman Sejam Sehari TURUN 10.4kg

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Tahukah anda senaman sejam sehari dan makan dengan betul mampu membantu badan anda susut sehingga 10.4kg hanya dalam masa 6 minggu? Ya..terbukti rupanya. Ikuti pengalaman rakan ini yang dapat menurunkan berat dari 89.6kg kepada 79.2kg.

Rahsianya beliau bersenam dan mengambil Omega Gaurd, Cinch Shake dan Herblax.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Assalamualaikum

Rasanya tak adil kalau saya tak share di sini...
saya nak share hasil penurunan berat badan saya sendiri selepas belajar cara menurunkan berat badan dengan betul. Hasil selepas 6 minggu saya menjaga pemakanan dan pengambilan vitamin serta senaman. Hasilnya hilang 10.4kg.

Kalau nak turunkan berat badan kita kena ubah cara hidup ke arah yang lebih sihat.

70% melalui pemakanan serta diet yang sihat(pengambilan vitamin/supplement termasuk kategori pemakanan)
30% melalui senaman/ workout

Jangan sesekali ambil ubat/steroid untuk turunkan berat badan, tiada jalan semudah dan sesingkat itu.

Tak pasal dapat kesan buruk pada badan je.

Ingat tau!
Lagi satu bila berdiet jangan sampai tiada nikmat hidup, nasi pun taknak makan.

Nasi tak bersalah, yang bersalah hanyalah portion/kuantiti nasi... cukup sekadar segenggam tangan masing2.

Jangan lebihヽ(^。^)ノ
Tekak saya tekak asia jadi hari-hari makan nasi.
Set turunkan berat dari shaklee plak sy ambil OmegaGuard, Herblax dan Cinch...
Kegemaran saya ni...
Bab workout plak saya akan senaman di rumah atau bersama kawan selama 1-2jam setiap 6hari seminggu, satu hari adalah rest.
Kalau sibuk saya hanya senaman selama setengah jam.
Kalau nak cerita kat sini banyak sangat tips n ilmu n turunkan berat badan.

Insyaallah nati sy share di blog saya ye

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Testimoni 

Antara Produk Kurus yang saya jual dan lain2 testimoni berjaya kurus di sini. Atau anda berminat dengan lebih lanjut boleh hubungi sya

Saadiah Muji | 0192129706 | SID 883366

Credit to Zuhayra Iftifal.

No comments: